Maly spor

Pozdrav, Gemini!

Universitet poslal mne sczet dlja sego semestera, i ja ne hoczem platiti njim, czemu po mojemu mnenju, ne jesm dostal vlastnogo tovar, za ktorogo jesm mnel by dostati. Oni hoczut zse, ja budu by platiti okolo trem tyseczev evr. Itak, jesm poslal e-posztu k inomu profesoru spraszati o cene. Nyne jesm czekajuczi, a ne vem sze bude stati se. Moszem sejgo dnja platiti, jestli hoczem by, ale ne hoczem dopoka ne dovem se o cene.

Medszuvremenno, rabotam v knigarnje religioznoj. Najbolje objektov, ktoryh prodavajemo, sut rimskokatoliczski, ale knigarnja ne jest izkljucziteljno rimska. Rabota sde jest dobra, ale myslju sze budu iskati za novogo zajetja. Ne hoczem prodavati religioznyh objekty veczno.

Moja prijatelka od Grecije

Kaszdy utro i kaszda veczer, my poslajemo poslanja jedin drugogo. Ne vem, czego imaje buducznost, ale jesm szczestlivy segda. Bog znaje.

Stranna ortografija

V rabote, klaviatura moja ne imaje slavoniczne klavisze, tak jesm improvizoval. Jestli pritvarjajesz se, czto tuto poslanje jest v poljskom jezyku mosze byti legsze czitati.

Ok, jesm treba vrnuti se k rabote. Do videnja i sbogom!

🏠 Home
📯 Posts

📧 Email me!

caustic.talus.0q (at) icloud.com