Скоро буду изјехати ко иным вєчам

Здар, Gemini! Јешче јесм близко универитета але скоро ја буду изјехати. Јесм возбуджены бити вон из сеј државу. Вы јесте прочитали моје жалобы о програмє музикалној, о како сде ничто не функционује, и так даље. Можем сказати, же вес чего закончи брзо.

Конечно, ја јесм сустрєтл главного професора, и он сказал мнє заданја, кторе трєба изполним послє ја врнем се ко мојеј крају. Трєбујем организовати концерт бизантиској музику и писати есеј о устројству јединој пападикој композиције.

Истинно, ја не мыслим много о тамтых заданјах. Просто ја чохем быстро изјехати од сде. Буду бы шчастливы чловек, јестли никогда не слышам "εντάξη" опет.

Не јесм импонојучи с университетом Атин. Управитељи јего позволили (и привидно, на каждом году позваљајут) комунисти и анархисти зауставити всу лекције. По мојему, ја и 3 пријатељи мојего с кыјем бы можемо такоже зауставити сего университет. На шчестје, университет Атин был захватимы около того самого врємена же лекције бы закончили. Јешче, никто објаснил сего мнє.

Итак, јесм медлечи. Имајем паковати мєшекы мојих.

Yankee Doodle went to town, riding on a pony;
Stuck a feather in his cap and called it macaroni

🏠 Home
📯 Posts

📧 Email me!

caustic.talus.0q (at) icloud.com