It does get better you know

Fortunately, the computer has started working again after a full day of drying out. I had a talk with my boss, and while I didn't address the root of the problem, it still was pretty good. The postage meter has started working again, so I don't have to drive across town to get the mail done.

Neolatino

Lastatempe, mi trovis novan planlingvon, kiu nomiĝas 'Neolatino'. Ĝi estas interesante al mi, sed mi devas koncentri je la lernadon de la rumana lingvo antaŭ mi provus lerni lingvon novan artefaritan. Mi jam havas esperanton mdr.

Retpaĝo de Neolatino

Pri neolatino, laŭ la organizantoj:

Lo NEOLATINO èst uno stàndarde panlatino, una varietate romànica nòva et commune mais en lo mesmo tèmpo naturale et plurale que facilita la communicatione en toto lo Mondo Latino, complementando los stàndardes regionales exsistèntes.

Mojosa lingvo estas neolatino, miaopinie.

@199

🏠 Home
📯 Posts

📧 Email me!

caustic.talus.0q (at) icloud.com