strahovany departament može sortovati svoje pošty

страхованы департамент може сортовати своје пошты

Здрав, Гемини

В работє, департамент страхованого дали нам пошту јих сортовати. Они такоже сут дали приручник, кторы јест абсолутно неадекватны.

Итак, ја сортовал пошты. Когда ја не јесм узнал дописы, ја бы послал того допис к руководитељу и к акаунтанту за асоциацију.

Привидно, ја был неправилны сдєлати тој. Руководител департамента страхованого послала мнє послање об непотрєбном труду, кторого ја створил за јих. Она такоже сказала мнє же она буде послати емејла об поправној процедурє; јесм чекајучи возбудливо 🙄. Все равно јест.

---

v Latinici

Zdrav, Gemini

V rabotě, departament strahovanogo dali nam poštu jih sortovati. Oni takože sut dali priručnik, ktory jest absolutno neadekvatny.

Itak, ja sortoval pošty. Kogda ja ne jesm uznal dopisy, ja by poslal togo dopis k rukovoditelju i k akauntantu za asociaciju.

Prividno, ja byl nepravilny sdělati toj. Rukovoditel departamenta strahovanogo poslala mně poslanje ob nepotrěbnom trudu, ktorogo ja stvoril za jih. Ona takože skazala mně že ona bude poslati emejla ob popravnoj procedurě; jesm čekajuči vozbudlivo 🙄. Vse ravno jest.

🏠 Home
📯 Posts

📧 Email me!

caustic.talus.0q (at) icloud.com